Pitbull rapper

Πόσο θα ήθελα, έστω και για λίγο, να ζούσα μέσα σε ένα βίντεο κλιπ και να είμαι rapper σε ένα μουσικό τραγούδι. Να έχω μεγάλα μαύρα γυαλιά που να ϕιλτράρουν την αρρωστημένη ατμόσϕαιρα του κόσμου τούτου. Να είμαι περιτριγυρισμένος από όμορϕες γυναίκες που κουνάνε το κορμί τους ρυθμικά και όχι εγωκεντρικά από τα  σπασμένα νεύρα τους και τις απαιτήσεις να έχεις τα ίδια θέλω με τα δικά τους. Να χοροπηδάω με ανεμελιά μετακινώντας τους ώμους μου μια από την μια και μια από την άλλη κουνώντας τα χέρια μου με τον ρυθμό της rap και όχι να τα έχω δεμένα από το ζουρλομανδύα της σύγχρονης εποχής. Να έχω κρεμασμένα πάνω στο λαιμό μου βαριά κοσμήματα και αλυσίδες. Καλύτερα οι αλυσίδες να είναι στο λαιμό ως κόσμημα παρά να τις έχεις στα πόδια κουβαλώντας ένα βάρος επειδή κάποιοι το θέλησαν. Να μιλάω και να ακούω λόγια γεμάτα νόημα για τα προβλήματα και τις εμπειρίες των ανθρώπων και όχι ανούσιες χιλιοειπωμένες κουβέντες. Αλήθεια, πόσο θα ήθελα....

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kai giati den to kaneis?giati den ''zeis'' san rapper?

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο Μία Ζωή όπως τη θέλω εγώ...μακάρι να υπήρχε...:(

Ανώνυμος είπε...

ΜιΑ ζωη οπως την θελουμε ολοι

Ανώνυμος είπε...

desperado μου φαίνεσαι εγλωβισμένος. Σου έχει βάλει κανείς αλυσίδες? Ή σου έχουν φορτώσει βάρη ξένα?